2011-11-26 15:36 | Beti
zgadzam się z kamel79 w całej rozciągłości! mimo, że stary RMF, ludzie Radia (Jędrych, Wrona, Kubik, Sołtys, ś.p. Jaś Burda, Ewa Drzyzga i inni) a zwłaszcza JW23 to moja stara, wielka Miłość, to jednak... nie, zdecydowanie nie byłoby to już TO! chyba wolę te fragmenty audycji znalezione w internecie (każdy odnaleziony okruch cieszy przeogromnie!) i wspomnienie uczuć, jakie Radio we mnie wywoływało...
2011-07-24 23:59 | kamel79@gg.pl
Z JW wiążę miłe wspomnienia jak i większość słuchaczy, piękne to były czasy,bardzo wesołe i przekorne:)świetny program rewelacyjne Marciny(później z Witkiem też było nieźle).dziś do tego wszystkiego podchodzę bardzo sentymentalnie i ciepło. patrząc jednak na komentarze wystawiane na You Tube pod kawałkami programów z JW i tu, gdzie wszyscy piszą "JW wróć!" kiwam głową i nie chcę żeby wrócił.zmieniły się czasy, ludzie, zmieniło się radio. wszyscy wydorośleli, spoważnieli...Nowi słuchacze mają inne zabawki i inne problemy... nie odgrzewajmy więc starego bigosu, nie rozmieniajmy legendy JW23 na drobne... miejmy w pamięci świetny program i rewelacyjnych ludzi go przygotowujących. Słuchajmy archiwalnych odcinków i wspominajmy...Szanujmy legendę! pozdrowienia dla załogi i wszystkich zainteresowanych 88888888
2011-07-02 20:40 | fan
zapraszam do nas na http://www.facebook.com/pages/Mega-Fm/200212859996001?sk=wall
2011-06-17 19:49 | Kasia z Plocka
Program. jw23 był super, kiedy byl nadawany byłam dzieckiem i wraz ze znajomymi sluchalismy go od poczatku do konca, a potem w poniedzialek czlowiek zaspany szedl do szkoly. Fajnie by bylo jesli program wrocil by na antene. Pozdrawiam.
2011-02-24 09:22 | Artur
Byłem wtedy jeszcze dzieckiem. Pamiętam te niedzielne wieczory , gdy z utęsknieniem oczekiwałem na swoją ukochaną audycję. No i te poniedziałkowe poranki... Wstawałem taki nieeeeewyspany.... Ale powiem tak: BYŁO WARTO!!!!
2010-10-12 20:34 | valdiradio@tlen.pl
może kiedyś tylko w wersji internetowe zrobicie jeden wyjątkowy program z cyklu JW?może Chłopaki zgodzą się na jeszcze jeden magiczny wieczór???
albo tylko jeden:)
kilka tygodni temu wyemitowałem moim studentom fragmenty programu z przed lat,pierwsze pytanie brzmiało-kiedy to leci?i gdzie?
a gdy usłyszeli ze ten program był hitem dawno temu-stwierdzili że chyba robię ich na szaro:)
z całą pewności ten program i Wy wyprzedziliście trochę epokę w jakiej był emitowany:)
do tej pory pamiętam jak zamiast zakuwać matmę pod poduszką było radio
i JW w konspiracji przed Starymi;)
albo w średniej cała szkoła poprzez radiowęzeł słuchała Waszego jubileuszu...to chyba była jakaś rocznica,gdy JW poszło w ciągu dnia:)
ten program był i jest kuuultowy, prosimy o jeszcze jeden raz Marcinie:)
2010-09-01 19:43 | DEEJAY P.
Tak,tak ,to właśnie my,JW-23...To były czasy;)nie raz trzymałem antenę od radio w ręku,żeby to usłyszeć ;)
2010-07-23 02:37 | Tomus_huncwot
Czas mija a jednak znajdują się osoby które chciałyby jeszcze raz usłyszeć Wasz duet + całą ekipę. Co ja mogę powiedzieć od siebie pamiętam że zawsze chciałem zostawać w domu u mojej dziewczyny jak najdłużej poza niedzielą uciekałem wcześniej od niej tylko po to żeby w walkmanie posłuchać Was. Co jeszcze zapamiętałem pojęcie mądra Yola i od tego czasu zacząłem tak określać istoty uzdolnbione w stylu przysłowiowej blondynki. Cóż RMF FM to już nie to w związku z tym liczę się że nigdy nie będzie czegoś podobnego (starej ekipy z Sołtysikiem i Drzyzgą) ale pomarzyć warto było na prawdę wesoło.
2010-06-05 13:33 | Niewidzialna90
Niestety, w latach 90. byłam za mała, żeby słuchać JW23. W ostatnich latach zaczęłam jednak przeglądać internetowe archiwa, i słuchając fragmentów audycji dosłownie pękałam ze śmiechu. Nieprawdą więc jest, że to już dzisiaj nie śmieszy. Pozdrawiam! ;D
2010-03-02 14:29 | monfisia
stanowczo mówię NIE dla podkreślonego na teraz NIE !!! Należy odeprzeć z całą mocą te negatywne myśli i konstruktywnie podejść do tematu. Nie można tak ot zwyczajnie rozkochać ludzi w audycji , stworzyć coś kultowego a później kazać im usychać z tęskonoty za tym co odeszło. Człowiek jako istota sentymentalna swą konstrukcją zobligowany musi sięgać do swych korzeni , wspomnienia i nostalgia za waszą audycją stć się mogą wręcz szkieletem ku radosnemu bytowi jednostki. No dobrze ... dam już pokój... WRACAJCIE !!!
2010-02-27 14:36 | magda
najbardziej lubiłam w JW23 "czułe ucho" :)
2010-02-17 21:42 | Laskosia
Rozmarzyłam się:
Konkurs Czułe Ucho
Amfiteatr Montera
Kiedy to było
Klinika doktora Wita
i zawsze bodajże czeska piosenka przed końcem programu:)
... a i świetne komentarze Mistrzostw Świata w piłce nożnej 1998!
Nie boję się powiedzieć, że ten program mnie wychował;D
2010-01-24 21:41 | Ania Eire
Zapomniałam dodać Marcinie,że ten wstyd o którym mówisz w kwestii nagranych przez Was piosenek do JW23 moim zdaniem nie żadnego uzasadnienia,po pierwsze dlatego,że ów fakt świadczył o totalnym luzie,dystansie,genialnym poczuciu humoru(gdzie to się podziało?)jakim niewątpliwie obdarzaliście swoich słuchaczy,a po drugie ja osobiście byłabym dumna z takich dokonań,ucierając nosa tym,którym teraz tylko wydaje się,że są zabawni.
Pozdrowienia:)
2010-01-17 19:04 | Monika
Pamiętam JW23,pamiętam też jak siedziałam z wielkimi słuchawkami podpiętymi do wielkiego radiomagnetofonu, do późna w nocy,a na drugi dzień,z zapisanym zeszytem pełnym cytatów z JW23 pędziło się do szkoły ......Pozdrawiam....i czekam na JW23...
2009-11-13 12:16 | WPJoker RadioŻnin
Pozdrawiam fanów audycji JW23. Mieliśmy to szczęście należeć do pokolenia które "na żywo" słuchali tej audycji.
Jak większość dobry rzeczy "tamtych lat" trzeba powiedzieć że "to se newrati" bo wszystko się zmienia. Może gdyby audycja nie została zakończona i była prowadzona nadal byłoby inaczej.
Zawsze zazdrościłem chłopakom prowadzenia takiej audycji, w takim klimacie, no i im zazdrościłem tego ;) Teraz sam prowadze audycje w radio i chiałbym iść w tym kierunku co oni ale jest pewne że to niedościgniony cel.
2009-11-02 22:49 | robert
MAM PROPOZYCJE!!!!
w zwiazku z zaistniala sytuacja jaka objawia sie od dosc dlugiego czasu proponuje utworzenie petycji, oraz zbierania podpisow, do dyrekcji radia RMF FM z prosba o wznowienie audycji JW23.... i tu nalezy zebrac jak najwiecej podpisow. wiec moze to jakos zmieni nastewienie dyrekcji oraz bylych prowadzacych do tego aby wznowic ta jakze wspaniala, niepowtarzalna....audycje.
co wy na to????
2009-10-27 00:14 | ola
Kultowy program JW23 mam nawet kasety magnetofonowe jak swietnie prowadzacy spiewali. EHHH co za wielka szkoda ze nie ma programu JW23
2009-09-12 20:26 | Adam
Minął już ponad rok od tego kiedy podkreśliłeś że to NIE jest na teraz... więc może na teraz, na dziś odpowiedź już jest inna ? Czy RMF nie stać już na żadną fajną audycję ? Czy RMF musi być nudną stacją w której puszcze się tylko komercyjną muzykę po naście razy na dzień? Czy RMF na dziś musi być najnudniejszą stacją w Polsce, która zarazem ma największy zasięg ? Czy nie warto wrócić do tego co stworzyło to że RMF dziś jest tam gdzie jest ?
2009-06-26 21:38 | Grzegorz
Panie, Marcinie...., albo po prostu - Marcinie
Szczere ukłony dla Waszej całej byłej ekipy!!!!!!!!
Te niezapomniane "ósemki", zajebista "ona", moter, amfi, Wrona i Ty w rzecz jasna we własnej osobie.
TO BYŁO COŚ!!!
Chciałbym doczekać kiedyś Waszego come back-u (przynajmniej kwartalnego), cóż zobaczymy co będzie potem, skoro "na teraz" (jak piszesz) nie ma szans.
Przesyłam pozdrowienia, Suwalczak z Poznania
2009-06-01 00:08 | robert
2009-01-27 10:48 | Tomek
A czy jest coś takiego jak archiwum radiowe? Może dałoby radę wydać audycje na cd/dvd myślę, że wiele osób by kupiło taką kolekcję. Ja natychmiast.
drogi tomku. jakby to powiedziec........ hmmmm.........najbardziej mi pasuje tu cytat z pewnego polskiego filmu: "zawsze ku...wa drugi"
to zaraz po tobie w kolejce jestem :)
2009-04-07 08:46 | woniu
Szacunek dla Was panowie JW za ta klasyke !!!!! nigdy go nie zapomne.
2009-03-24 21:06 | GM do "Mystasia"
Aby coś wyjaśnić: Program "Jednostka Specjalna" w radiu Mega FM pojawił się PO skończeniu nadawania JW23 na antenie RMF FM, wzorując się na nim i pewnie licząc na to, że duża część słuchaczy przełączy się na tamto radio. Dodam jeszcze emisja była także w niedzielny wieczór. Miałem okazję kilka razy słuchać tego programu. Nie powiem, miło się słuchało (kobiety w załodze, "głód" JW23), ale jednak momentami wyczuwalna było "kopiowanie" i "na siłę" pogoń za JW23... NIEWAŻNE... Jednak proszę nie wprowadzać w błąd ludzi z poza Pszczyny i okolic, że JW23 było kopią jakiegoś programu. RMF było tym "mistrzem" od którego inni się uczyli, bo niejednokrotnie przecierało i wytyczało nowe szlaki, trzymając poprzeczkę wysoko w polskiej radiofonii. Dzisiejsze RMF to już niestety nie to samo radio, ale nie zatrzymuje się i zmienia się każdego dnia (oby z każdym kolejnym dniem na lepsze!). Dziękuję i pozdrawiam.
2009-02-09 09:48 | Tosia
Jestem jak najbardziej za utworzeniem radiowego archiwum. W moim domu zawsze słuchało się RMFu, i mimo że na JW23 byłam po prostu za mała, to cały czas mam w pamięci jingle, fakty 15 minut przed pełną godziną, informacje dla kierowców...
Moją ulubioną listą przebojów na zawsze pozostanie Hop-Bęc, ten program ukształtował mój gust muzyczny i był moją pierwszą świadomą przygodą z radiem; do dziś nie udało mi się znaleźć żadnego godnego odpowiednika tej audycji.
Istnieje wprawdzie program o tej samej nazwie na RMF MAXXX, ale to nie to samo, nie ten klimat, a muzyka pozostawia wiele do życzenia.
Podpisuję się więc pod udostępnieniem internautom jakiegoś zadowalającego archiwum, bo w internecie są tylko śladowe ilości zbiorów prywatnych, które pozostawiają wiele do życzenia.
Program Ten Top jest w porządku, aczkolwiek nie ukrywam, że chętniej widziałabym pana Marcina w roli prowadzącego listę przebojów - Poplisty słucham tylko wtedy, kiedy jest "zastępstwo". ;)
Pozdrawiam serdecznie :)
2009-01-27 10:48 | Tomek
A czy jest coś takiego jak archiwum radiowe? Może dałoby radę wydać audycje na cd/dvd myślę, że wiele osób by kupiło taką kolekcję. Ja natychmiast.
2008-11-23 23:36 | podpis
jak chcecie posluchać bardzo obszerne fragmenty kaset magnetofonowych z programami jw23 to znam taki adres :
http://powerplayfm.mixer.pl/
dowiedzialem się że to stronka tymczasowa a osoba która ją zrobiła ma wiele więcej nagrań. Pozdrawiam fanów jw23 i dawnego RMF fm :)
2008-11-17 23:29 | Ewa27
Bylam fanką JW23, czekałam zniecierpliwością na niedzielny wieczór. Słuchałam tej audycji nawet w szpitalu i bardzo się zmartwiłam, kiedy w styczniu 1999 r . okazało się, że to już koniec... Ale pan Marcin Jedrych ma rację. JW23 wskrzeszone po latach nie byłoby taką samą prześmieszną, oryginalną audycją. Zmienili sie autorzy, zmieniły się czasy i my, słuchacze, też podrośliśmy:-)
2008-10-31 16:51 | nanett
byłam fanką JW23, mam na kasetach nagrane programy i hity, np."Słoneczko późno dzisiaj wstało"
2008-10-03 20:14 | Kamil
Ja się tu wypowiem w tonie nieco odmiennym. Nie wiem, czy ewentualne "nowe" JW-23 potrafiłoby być takie samo, (lub lepsze, choć wydaje mi się to niemożliwe) od "starego". Kiedy JW-23 było emitowane, RMF był inny, bo inni byli ludzie w tym radiu no i przede wszystkim - inna (dużo lepsza) była muzyka. Moim zdaniem, RMF XXI w nie jest już tak dobry jak ten z lat 90. Ja nie jestem jeszcze taki stary, mam dopiero 28 lat i na RMF-ie się wychowałem. Był taki okres, że tego radia słuchałem od rana do nocy, z wyjątkiem przerwy na zajęcia szkolne. To była wtedy jedna z moich ulubionych rozrywek. To radio miało wszystko: dobrą muzykę, dobrych prowadzących, luz i to magiczne coś, co powodowało, ze żal było wyłączać odbiornik, by się połozyć spać.
A dziś? Po przeszło 10 latach niesłuchania tej stacji, znów zacząłem słuchać, ale przykro powiedzieć, nie bardzo mogę. I bynajmniej nie chodzi o to, że prezenterzy nie dają sobie rady, bo dają, całkiem fajnie prowadzą. Ale najgorsze jest to, że:
1. Nie ma fajnych konkursów. Prawie wyłącznie SMS-owe, chociażby słynny "1000 na godzinę". Nie powiem, można sobie dużo wygrać łatwym (?) kosztem. Ale gdzie konkursy wiedzowe, z których kiedyś słynął RMF? magiczne "0-12 dwa miliony"? Owszem, czasem się to zdarza, ale takie konkursy odbywały się kiedyś cyklicznie, a teraz od przypadku do przypadku.
2. DOBRA muzyka. A raczej jej brak. Ja nie wiem, co za ludzie siedzą teraz w Redakcji Muzycznej RMF i czym się kierują, ale niech się trochę zastanowią nad doborem muzyki, jaką serwują swoim słuchaczom! Czy chcą przekształcić RMF w radio dla nastolatków? Ja wiem, ze nie jest ich winą, że współczesna muzyka, z małymi wyjątkami jest po prostu do kitu (szacunkowo 50-60%m to covery starych hitów (a czasem nie takich starych, przykład? Chociażby "You are not alone" grupy Olive, którą przerobił nie wiem kto, ale aż zgrzytam zębami, jak słyszę ten remix, czy kolejna "artystka" która przerobiła "Crazy" Seala). Jak się słyszy, że w radiu leci najpier jeden cover, potem drugi, potem jakaś plastikowa muzyka w rodzaju Morando czy innej Rihanny, a następnie znowu jakiś cover, to naprawdę szlag człowieka może trafić. W nocy to samo - ILEŻ MOŻNA??!! Zwykle w nocy była puszczana spokojniejsza muzyka, a nie jakieś dudniące kawałki! No i jeszcze jeden kwiatek do kożucha - czy RM RMF zamknęła się w kręgu kilku piosenek? W kółko leci Morando, Pectus, Kombii, Feel - no chwila...bez przesady Panowie i Panie, może trochę różnorodności? W czasach starego RMF-u było coś takiego jak PowerPlay. Teraz widzę, że wrócono do tego, ale w formie puszczania w kółko kilku kawałków. Ale chyba nie tędy droga...
Dlatego ja zamiast reaktywacji, chętnie bym zobaczył mozliwość ponownego posłuchania kompletnych audycji, np. w formacie MP3. Mam nadzieję, że zachowały się archiwalne nagrania przynajmniej części (bo możliwość posłuchania wszystkich, to już byłoby coś pięknego, zwłaszcza, że mnie ominęła spora ich część, ponieważ były puszczane o chorej porze - w niedzielę od 0:00.). Bo obawiam się, że mogłoby zniszczyć legendę tego starego. Po co?
2008-09-27 21:14 | rooob
jw23- to ratowalo mi zycie w woju. Czlowiek tylko czekal na niedzielny wieczor...
stare dobre czasy!!!
2008-09-23 15:49 | tb808
http://tb808.wrzuta.pl/audio/ayDudyoVDI/jw23_-_fragment_audycji
Monter zakłada body, jw23 ad 1997
2008-09-17 07:27 | radioSvoboda
I jak z tym RMF oldschool? Fajnie by było znowu usłyszeć ten czad z lat 90-tych.
2008-09-10 15:41 | darko
Witam tez kiedys sluchalem JW23 i uwazam ze byl to jak do tej pory najlepszy program radiowy tamtego okresu szkoda ze zostal zdjety RMF sporo stracilo
dobra muzyka i durzo smiechu
jezeli mozna to sa jeszcze fajne audycje polecam
radioeska Rock od 8-10 na poranny wf z figurskim i wojewodzkim swietny program ;] polecam rowniez antyradio fajna stacja tylko nadajaca warszawa krakow katowice ale spokojnie mozna znalesc link live i mozna sluchac przez winampa swietne stacje w zasadzie tylko rock i bardzo fajne programy
mam nadzieje ze jeszcze kiedys uda mi sie uslyszec w radiu stare dobre JW23
2008-06-21 18:51 | Ania
oj szkoda szkoda.... JW23 było najlepszym programem radiowym jakiego miałam przyjemność słuchać :)
Pozdrawniam serdecznie
2008-06-14 17:46 | Bogusia
Pamietam bardzo dobrze ten program! Potem miejsce Marcinka Wrony zająl Wituś, dzięki ktoremu pokochałam takie zespoły jak The Cure czy Smashing Pumpkins! Mam na kasetach magnetofonowych strzępki niektorych audycji i czasami gdy jest mi smutno to siadam i slucham! Szkoda, że powrót tej kultowej audycji jest nierealny :( PS. Pamiętacie miksy Montera??? Pozdrawiam wszystkich, którzy kochali JW23
2008-04-16 13:08 | Marek
Wszyscy tylko Marcin i Marcin a mnie poza tym doskonalym duetem brakuje jeszcze Montera :) Mialem raz niewatpliwa przyjemnosc byc w studio JW23 w odcinku w ktorym guma od majtek grala zagadkowy dzwiek :) Strasznie mi brakuje tej audycji. Wlasciwie RMF to dla mnie bylo tylko JW23 teraz juz troche inaczej ale i dekade mi przybylo wiec musi tak byc. Powiem tak- Marciny i Monter, wracajcie na antene :)
2008-03-20 22:03 | maciek
nie o 20 tej a o 8-mej wieczorem
2008-03-07 21:46 | daniel
Jednak są to śladowe ilości tego, co można było usłyszeć. Dlatego wypowiem sie kolejny raz za wszystkich: MY CHCEMY JW 23 Z POWROTEM NA ANTENIE. Panie Marcinie, prosimy o jakiś znak-sygnał, ponieważ niebawem minie miesiąc a my nie usłyszeliśmy żadnej pańskiej wypowiedzi na interesujący nas temat.
2008-03-07 20:37 | pp3
...Archiwaliów należy szukac według wskazówki"fm" szósty komentarz przy tym wpisie:) ja znalazłam
2008-03-07 15:35 | M @ !) a
Ja nie miałam okazji słyszeć tych audycji,a z tego co tu czytam,to mam czego żałować.
Chętnie też poszukałabym tych klimatów...
2008-03-07 08:05 | Tomek
Czy wśród obecnych tu fanów JW23 znajdą się życzliwi, którzy chcieliby się podzielić swoim cennym archiwum programu? Chetnie powróiłbym w tamten klimat.
2008-03-06 21:08 | daniel
Majkel ma 100% racji. Komercja komercją ale ludzie to nie roboty. Mamy dusze a ona nie jest przeliczalna na kasę. JW 23 miało duszę i nam-wiernym i oddanym-ta energia jest potrzebna. Ludzie, jak ja wam zazdroszczę tych archiwów. Tak to jest jak człowieka stać tylko na tranzystor.
2008-03-06 10:46 | majkel
ok faktycznie byl obraz dnia o 3.20, a bylo tak o 3 fakty jak by nigdy nic, potem dwie piosenki, nastepnie powtorka feleitonu tomasza olbratowskiego, potem 2 piosenki i potem obraz dnia czyli materialy reporterow rmf fm z poprzedniego dnia, prowadzil michal zielinski, poprzedzone to bylo krotkim wejsciem patrycji wisniewskiej o tym co wiemy z ostatniej chwili, niestety zielinski lecial z tasmy, przegeodzony obraz dnia byl uwaga !!!!!!!!! DIRE STRAITS - MONEY FOR NOTHING chyba tego normalnie juz teraz nie graja, maja nowy podklad, a potem usnalem wiec nie wiem, co do luzu to chyba zalezy od prowadzacego, brhel nigdy nie bedzie luzakiem moze to kwestia jego glosu, co do odzyskania praw do rozszczepein to przypominam ze wlasnie kiedy ich zakazano to tym zakazewm tlumaczono przeniesienie serwisu na pelna moze wroca wiadomoscia za kwadrans pelna do dzis mam sentyment do xx:45 ibyloby inaczej niz wszedzie ale soltys teraz jest juz totalnie sparalizowany slupkami, badaniami, jakby zapomnial co sam robil od poczatku rmf fm, niech wraca radio do radia cytujac za maciborkiem
2008-03-05 20:35 | marx
JW23 bylo, jest i bedzie klasyka!
i powiem tak - tak :) smieszy nadal :)
2008-03-05 16:31 | Ania
Widzę, że przywołanie starego dobrego JW 23 spowodowało, że komentarze pod tym textem dotyczą już wogóle RMF-ki w starszym wydaniu... Więc jeżeli chodzi o mnie, to decyzja Sądu na temat rozszczepień jest po prostu rewelacyjna.
Ja z chęcią chciałabym sie dowiedzieć, gdzie są tamci ludzie z KRRiTV teraz?Gdzie pan Czarzasty, gdzie Jakubowska.Jakaś odpowiedzialność?Przez 7 lat nie było rozszczepień, historia potoczyła się zupełnie innym torem. A wpłyneli na to właśnie tamci ludzie.Mam lewicowe poglądy, ale szczerze niecierpiałam tamtych ludzi z ówczesnej lewicy...Zniszczyli jak i co tylko mogli.A że radio to ma MOC to oczywiste że się nie udało.Po lewicy przyszedł jakiś koszmar tych małych ludzi, a że wielki Tyczyński nie chciał czapkować małym kaczorkom to oddał radio.
Nie wiem czy teraz jest normalnie. Ale gdyby rozszczepienia wróciły byloby po prostu rewelacyjnie.
Wiem obecnie tworzy sie sieć MAXXXA, ale jednak głowne RMF jest nr 1 w całym tym grajdołku.
Szkoda, że sądy działają tak wolno.
2008-03-05 15:44 | Andrzej
Od jakiegos czasu zastanawiam się, nad tym co sie dzieje w RMF nocą... bo tam sie zieją dziwne i bardzo ciekawe rzeczy. Troche klimastem przypominają to co sie działo w latach 90-tych, przedewszystkim mozna wyczuc luz prowadzących. Szkoda ze nagle znikneły duety, ale zaskakuje mnie ten obraz dnia- tez go raz słyszałem. Nocny RMF jest dużo lepszy od tego miedzy 9-18. Być może to zwiastun zmian, które niedługo zagoszczą na antenie zółtoniebieskiej stacji także w dzień. OBY!
Optymizmem napawa też fakt, uchylenia przez Naczelny Sąd Administracyjny decyzji KRRiT o zakazie rozszczepiania audycji. A Zarząd podobno zastanawia się nad przywróceniem rozszczepionego programu, tak jak bylo przed 2001 rokiem, być moze wróca trafiki? ;)
2008-03-05 09:46 | adasko
Majkel, program był robiony chyba nie oficjalnie, zaczynał sie ok 3.20 a konczył o 3.45, ja trafiłem na niego tylko raz...
dyżur Kamila Baleji
Pozdrawiam!!
2008-03-05 03:07 | majkel
co z tym obrazem dnia? jest 3.00 a tego programu nie ma. w roku 1999 był w rmf fm o 7.15, 8.15, 16.45 i 22.45 ale czasy... ewa drzyzga rano, popoludniu grazyna bekier i grzegorz jasinski i wieczorem ewa kwasny
2008-03-04 19:56 | szara
Szkoda,że nie słuchałam tego programu:-)Może znajdę jakieś archiwum;-)
2008-03-04 15:15 | Thom@S
No to do ogródka tego wrzucę jeszcze moje wpomnienie:piosenkę "O Janku".Leciało tak mniej więcej tak:"O Janku Janku czemu Ty zdradziłeś mnie, o Janku , Janku czy kochałeś naprawdę mnie"-śpiew jakiejś starszej pani:)Rewelacja.
Sytuacji, gagów, dowcipów, różnych różności było MASA!
Na szczęście pozostało archiwium w niektórych domach:-)
Pozdrawiam
2008-03-03 12:35 | pp3
...Majkelu...muza Ci sie nie podoba?-OK...Chciałam tylko zauwazyc,ze legenda JW23
jest ciągle żywa,a twórcy "SŁABEGO PROGRAMU"(skierowanego do młodszej rzeszy sluchaczy)odnależli własciwy kierunek na drodze do popularnosci...
Ów program moze nie pobije takich rekordów sluchalnosci jak JW23,ale kto wie?:)
2008-03-03 12:03 | majkel
tak ale sa kiepscy w porownaniu z jw 23 a poza tymta muza jest nie do wytrzymania, w jw 23 tez bylo kilka syfow dancowych ale obok tego bylo duzo rocka offspring eric clapton smashing pum,kins mick jagger i duzo innychmetzowych kawalkow
2008-03-03 09:56 | pp3
...Kochani komentatorzy i Panie Marcinie! Nie dawniej jak wczoraj w poszukiwaniu "innych" form przekazu,przełączyłam się na MAXXX-a i zauważyłam nowy program,który startuje o godzinie 19.00-Nosi tytuł"SŁABY"
Nie chciałabym aby mój wpis został potraktowany jako kryptoreklama,ale jak widac Młodszy Brat nie próżnuje:))) Powstalo coś na podobieństwo JW23.
Cover?
2008-03-02 22:22 | ducat
JW-23 też zaczynało w nocy :)
2008-03-02 16:36 | Adaśko
Czytając kolejne komentarze pozwolę się odnieść do tego co słychać nocą:) Faktem jest że nie ma już interaktywnych duetów, ciekawym zjawiskiem jest granie polskiej muzyki w tych godzinach..jakiś trend??? Zastanawia mnie robienie magazynu informacyjnego "obraz dnia" jakoś po 3.00...
Reasumując stwierdzam że RMF z nocnych programów zrobił sobie poligon doświadczalny, tu sprawdza się animacje antenowe, emisje, realizacje na "dużej" konsolecie, takie mam wrażenie :)
P.S. RMF Oldschool - popieram!!!
Pozdro!
2008-03-02 09:44 | a.
POLSKA MUZYKA JEST OK,A W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH DUET(TYM BARDZIEJ NIE MIESZANY) TO JUŻ TŁOK... ;-)
2008-03-02 00:42 | majkel
dzis brhel powiedzial na antenie rmf fm (teraz to trzeba zaznaczyc gdzie bo przeciez istnieje wielkie wirtualne miasto muzyki) ze dzis premiera rmf extra, ale za tydzien bedzie kolejna niespodzianka, moze wiecie o co chodzi bo ja od razu wylaczylem jak zobaczylem na miescie muzyki jaki syf muzyczny sie szykuje, moze bedzie wiec RMF OLDSCHOOL lub RMF ARCHIWUM, p.s. wiecie czemu zniknely nocki w duetach i czemu od jakiegos miesiaca od polnocy do bladego ranka leci co druga polska piosenka, za to lubilem rmf ze w przeciwienstwie do wszystkich pozostalych stacji radiowych w polsce w nocy nie gral samych polskich numerów a teraz zrobili sie jak inni, masa masa masa kasa kasa kasa
2008-03-01 23:29 | ducat
JW23... legenda... dlaczego spadło... ?
Mimo, że nie dane mi było poznać powodów zdjęcia tego programu z anteny - domyślam się, że chodziło o tzw. słupki. Jestem w stanie to zrozumieć, choć ciągle szkoda mi starego klimatu niedzielnego wieczoru.
JW-23 miało mnóstwo wiernych słuchaczy, ale gdyby zebrać tych słuchaczy na jakiś duży plac, np. na krakowskie Błonia - okazałoby się, że jest to mała grupka wobec milionów potencjalnych słuchaczy RMF (Błonia pomieszczą miliony ludzi - sam to widziałem). Musicie spojrzeć na temat z nieco innej strony. Wyobraźcie sobie, że zarządzacie potężnym holdingiem medialnym, który utrzymuje się wyłącznie z reklam - a te są wtedy, gdy można się "wylegitymować" wysokimi wynikami tzw. słuchalności... Macie dylemat... czy zostawić bardzo hermetyczny program dla 12 tysięcy wiernych słuchaczy, czy tez może zawalczyć o kolejnych słuchaczy - dostosowując RaMóFkę do ich potrzeb (tu kłaniają się badania preferencji, ale to juz oddzielna bajka).
Przypomnę Wam, że po 3 stycznia 1999r. dokładnie tydzień później na antenie RMF FM wyemitowano pierwszy odcinek jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszych programów radiowych "Koniec Wieku". Program ten w dalszym ciągu żyje dzięki Piotrowi Metzowi, ale już na innej antenie...
2008-03-01 13:00 | djlive@wp.pl
DLACZEGO KONIEC ? I DLACZEGO NIE POCZĄTEK ?
2008-03-01 12:59 | djlive@wp.pl
Marcinie przywołując na pamięć historię JW-23 w nas słuchaczach wywołujesz duży dylemat: Wypowiedzieć się szczerze o obecnym przekazie radia XXIw? (spadek) Zapewnić Cię o naszej lojalności wobec Twojej pracy w radio (szacunek) Czy mieć nadzieję na powrót JW-23 ? Pamiętaj Marcinie dla Nas to nie tylko kawałek histroii, ale przede wszystkim uczucia, wspomnienia a nawet łzy. Dlatego jeżeli wspominajmy - to oryginałami fragmentów z taśm. A jeżeli reaktywacja ? To po prostu to zrób ! Niezależnie od decyzji odpowiedz Nam słuchaczom na szczere pytanie DLACZEGO ?
2008-02-29 16:19 | Mystasia
JW23 było super, ale i tak nie mogło sie równać z programem radia MEGA FM - Jednostka Specjalna. To był dopiero program, który prowadził Rafał Żygiel (obecnie chyba RMF MAXXX). Oczywiście to było zanim RMF kupiła ta stacje i sprowadziło ją do takiego samego dna jakim jest samo RMF! Szkoda, bo to radio było najlepszym w polsce i poza super audycjami i prowadzacymi była super muzyka, a nie takie badziewie które słychac w RMF. W ogóle jak Wam sie nie nudzi grac od 15 lat tych samych beznadziejnych piosenek, dzien w dzien to samo i tak latami? Nigdy nie wybacze RMF że kupił MEGA FM bo to przez was JS zniknęła z anteny. A JW23... no cóż Marcin i Marcin byli fajni, ale jeden woli TV i ameryke, a drugi nie tylko olał JW23, ale i HOP-BĘC, która była jedyną w swoim rodzaju listą. POP LISTA to już nie to, prowadzacy tez, a HOP BEC na MAXXXie to też już nie to. Jeszcze można było tego słuchać jak prowadził wspomniany już Rafał Żygiel, ale teraz... Chciałbym żeby HOP BEC wrocila do RMF i prowadzil ja Marcin z Rafałem, a Rafałek żeby poszukał Agatki Chmielowskiej i Agnieszki Konieczny (chyba teraz ESKA) i reaktywowali Jednostkę Specjalną. Wprawdzie kiedys krązyły plotki, że ma być reaktywacja, ale chyba nic z tego nie wyszło. Troche nie na temat napisalem, ale czasem tak trzeba:P
2008-02-28 19:55 | Edyta
"głos młodego Jędrycha" hehehe :)) a starszego jest jakiś inny? :)) a tak w ogóle - JW23 wróć !!!! :)))
2008-02-25 15:17 | Patrycja z Rzeszowa.
Hej Marcin.
No co ja mogę napisać na temat JW23 ?
To poprostu nie spotykane, naj i wogóle.
To było coś. Te teksty, odjechane konkursy, a przede wszystkim nie zapomniane obsady: Marcin Jędrych, Marcin Wrona, potem Marcin Jędrych, Witek Odrobina no i pozostały skład :)
Ubaw po pachy gwarantowany, a nawet wyżej ;)
2008-02-24 20:00 | daniel
Panie Marcinie, łączę się w boleści. Tez mnie coś bierze.
Oldschool dobrze brzmi. Panie Marcinie, czekamy na jakąś pisemną wypowiedź na nasze postulaty i pomysły.
2008-02-24 19:39 | daisy89
Życzymy szybkiego powrotu do zdrówka panie Marcinie! :o)
PS. "Do twarzy" Panu z tą chrypką ;o)
2008-02-24 19:12 | :)
tak majkel :) miło popatrzeć na rozwój karier tych, którzy zaczynali z RMF a teraz... miło :) bardzo miło :) jeszcze milej byłoby, gdyby Ci z dawnych lat pojawiali się czasami teraz na antenie... gościnnie albo na dłużej... byłoby super przypomnieć sobie ich :) da się Panie Marcinie???
2008-02-24 11:58 | majkel
Byłoby pięknie, te jingle, dźwięk serwisu kwadrans przed, luz, muzyka Metza, głosy młodego Jędrycha, Metza, Drzyzgi, Scotta, Sołtysika, Sołtysa, Kubika, Bekier, BOROCKIEJ, Maciborka na totalnym radiowym haju, ech to był taki okres "dzieci kwiaty" w RMFie
2008-02-24 10:53 | Adaśko
...ja też jestem za :)Program RMF Oldschool jest propozycją która ruszy fale słuchaczy z przed lat, tak między nami jeszcze wyjdzie na to że warto wrócić na dużą antenę ze starym profilem stacji....
ps. może od 1995 roku... i tak dzień po dniu hehheh...
Pozdrawiam!
2008-02-24 09:28 | majkel
Za ducatem!!! komitet społeczny dla kanłu RMF Oldschool zaczyna funkcjonować. Oddaje swój głos na ten kanał. P.S. Skądinąd wiem, że Ducat "siedzi" w Rmfie więc wie zapewne czy rzeczywiście Rmf ma jeszcze szpiega z lat 90?
2008-02-24 02:52 | ducat
Proponuję nazwę nowego kanału w serwisie miastomuzyki.pl:
RMF Oldschool - czyli wszystko ze szpiega z lat 90... dla mnie bomba... :)
pozdr
2008-02-23 21:56 | magda z sosnowca
Witam ,powrot JW23 to bylby strzal w dziesiatke !TO NAJLEPSZY I NAJBARDZIEJ DLOTOWY PROGRAM W CALEJ HISTORII RMF-U.Mialam to szczescie sluchac go od pierwszego programu wtedy nazywal sie poprostu MARCIN&MARCIN i od tego momentu co niedziele z wypiekami na twarzy musialam poprostu musialam sluchac tej audycji,a nawet kilka razy w niej uczestniczyc i wierze ze kiedys jeszcze uslysze ERICA CLAPTONA A POTEM FORMACJE RADKA PASTERNAKA -BUTY IOBY TA VRANA WKONCU DOLECIALA NA KOPIEC KOSCUSZKI -MARCINIE WRONO PROSZE NATYCHMIAST WROCIC !pozdrawiam
2008-02-23 20:21 | majkel
absolutnie zgadzam sie z ducatem, ja bym poszedł jeszcze dalej, dla mnie mozna stworzyc kanał rmf 1996 -1999 z archiwum rmf fm, naprawde jestem przekonany na 1000 % ze kanał mialby wielka popularność
2008-02-23 10:14 | ducat
Jako jeden z posiadaczy bogatego archiwum dźwiękowego programu JW-23 wnoszę o powołanie do istnienia kolejnego kanału na miastomuzyki.pl - RMF JW23.
Pierre Issacsson to Szwed, który śpiewa o maszynie parowej, którą ma w piwnicy. Ten kawałek grany był na koniec programu, tuż przed skończeniem flaszki. Oczywiście częściej grany był utwór Buty - Wrana.
Piosenka francuska, o którą ktoś tu pytał to pewnie Reyhan Karaca - Gucum Ona Yetmiyor i dodam jeszcze, że to piosenka turecka.
2008-02-22 20:42 | Adaśko
...bo prawda jest taka że większość ludzi których znam, którzy słuchają RMF twierdzą że wyjątkowość RMF skończyła się wraz z końcem lat 90. Przyczyn jest wiele, odeszło kilkoro ludzi, ikon tej stacji, zmieniła się wizja programowa i wprowadzono format. Marcin jest nadzieją że chociaż trochę uda się powrócić do tego co było najlepsze w historii RMF, nadzieją na powrót "wyjątkowości"....
Pozdrawiam!
2008-02-22 14:56 | Andrzej
Także sie podpisuje pod postulartem powrotu JW23, choc narazie jakos się mi nie wydaje by to bylo realne. Chociaż pamiętam jak pan Marcin z T.Skorym w wakacje, ktorejs nocy, tak gróbo po polnocy zrobili jakis nocny program (nie oficjalnie, nie bylo w ramówce nic). Napisalem wtedy meila do RMF-u, odpisali że to tylko jakies próby antenowe. Klimatem ten nocny program przypominał, jesli nie JW23 to napewno stare dobre RMF. Ehhh łeska sie w oku kręci
2008-02-21 22:39 | daniel
pamiętam kulanie kulki w wannie i inne dziwne dźwięki. I jak panie M? Niech nam- oddanym słuchaczom i czkom-pan obieca, że solennie się zastanowi nad naszą propozycją i postulatem zarazem. Deal? Będziemy pisać listy, żeby było sprawiedliwie( bo e-mail nie każdy może napisać).
2008-02-21 21:35 | misiek
o rety konkurs "czułe ucho" to było coś!!!!:))
2008-02-21 13:34 | SŁUCHAWKA :)
DLACZEGO NIE
2008-02-21 09:10 | Słuchacz:)
Oczywiście ja jestem za! Chłopaki niech kompletują ekipę, Marcin J. niech szykuje klasyczne zajawki, jak go znamy ze zmontowaniem playlisty do audycji problemów mieć nie powinien;), jeszcze tylko ustalmy czas emisji, podpis Prezesa i jedziemy.....:) Powodzenia!!!! Trzymam kciuki!!!
2008-02-20 21:24 | Daniel
Ludzie , bądźmy dobrej myśli. Panowie M dadzą sie przekabacić. Nawet jeśli nie będzie M.Wrony to znajdzie się ktoś godny tego jakże zaszczytnego miejsca. Vito mógłby wrócić ale jakby co to zgłaszam kandydaturę: Tomasz Olbratowski. Wiem, nie zachowuję się lojalnie, ale patrzmy na to z innej strony. Nie zapomnę jak usłyszałem na antenie głosu Marcina J. zapowiadającego swój powrót. Wzruszyłem się z radości. Może Marcin W. nie może porzucić swojej kariery z różnych powodów dla nas, oddanych słuchaczy. Szkoda, ale mamy demokrację. Sądzę, że przekonanie Prezesa RMFu nie stanowi problemu. Ten gość jest spoko i nas rozumie.
Fakt, nikt z nas( zdeklarowanych fanów)nie przestanie słuchać Radio Of My Life ale miło by było dostać taki prezent od RMF. kto jest ZA?
2008-02-20 18:53 | mirek.glos.pl@poczt.fm
A swoja droga Marcinie pamietasz jak słuchacz kiedys napisał list do Was z zapytaniem czy mozna zmienic pore nadawania (w tedy nadawaliscie od 1,00-5,00) na 20,00 w niedziele?? i w tedy tez mowiliscie ze sie nie da ze niam takiej mozliwosci ze jak nie ta pora to zadna... i co po pewnym czasie JW23 pojawia sie w niedz. o 20,00 hm??
2008-02-20 18:48 | Adaśko
Słuchajcie! Może jakaś akcja społeczna na rzecz powrotu JW23?! Niech Marcin poprosi Marcina a Marciny prezesa, niech zabrzmi ponownie zajawka JW23, pomóżmy jakoś, niech kierownictwo pojmie jak słuchacze chcą tej audycji na antenie RMF FM, najlepszego radia pod słońcem!!! Wracajcie chłopaki!!! Pozdro!!
2008-02-20 09:35 | Barbara
Marcinie zrob to razem z drugim Marcinem-wroccie z tym programem na antene-prosimy Was o to my wierni i dlugoletni sluchacze radia RMF-FM.
2008-02-19 23:25 | Daniel
"Monter, gdzie jest Monter!!!" Pamięta to ktoś? Ludzie, trzeba kogoś normalnie przekonać żeby ta audycja wróciła na antenę!
2008-02-19 23:01 | Daniel
Co za brednie , że zdjęcie JW-23 wyszło radiu na dobre? Stek bzdur. Słucham RMF-u od 18 lat jak nadawali jeszcze zza granicy i bolało mnie za każdym razem jak zdejmowali audycje za audycją. JW023 to była audycja na którą sie czekało cały tydzień a potem nie odchodziło się od radia na sekundę. Podpisuje się czterema nogami i rękami pod pomysłem stworzenia jakiegoś pamiątkowego albumu JW-23.Nie zapomnę noworocznych wystąpień prezesa RMF. On zawsze wie co powiedzieć..."Ludzie.....Gramy dalej" I grają do dziś. MARCINIE J!!! NIECH TO BęDZIE NA TERAZ NA 22.56 18.02.08 r odpowiedź. W następnym blogu napisz, że przekonałeś Marcina Wronę do reaktywacji JW-23. Przecież masz do niego komórkę. Niech będzie jak za starych lat, zanim wszyscy sie gdzieś rozjechali po Stanach i TVN-ach.
2008-02-19 18:35 | 88888888 Fundusz na rzecz Ochrony Ofiar Monteryzmu
" i przypuszczam, że nie śmieszy to już tak jak kiedyś."
- nie byłeś słuchaczem, to i nie wiesz ;p
I mylisz się, pisząc te słowa - przynajmniej w stosunku do moich znajomych, do mnie. Z zapartym tchem słuchaliśmy programu, a teraz w sieci szperamy i szukamy tego, co pozostało. Kasety z archiwalnymi nagraniami przechowujemy w najlepszych możliwych warunkach. I śmiejemy sie do tej pory (ostatnim hiciorem jest: "Będę słuchał dziś całą noc..." "Ach, ach..." - i kelly Family w double speed). I nie raz i nie dwa JW23 było spoiwem, które łączyło ludzi, pozwalało znaleźć im wspólną nitkę (ostatnio tak wyszło w pociągu, że cały przedział przypadkowych i anonimowych ludzi wspominał tę audycję ;)).
Kultowy program, jeszcze nie legenda.
JW23 - nie zapomnę tych nocy! ;)
Letí vrána letí vzduchem
nepospíchá šetří síly...
- pamiętasz, co było dalej? ;>
2008-02-19 09:14 | kawul@interia.pl
Przychylam się do propozycji Oktusa, który wyszedł z pomysłem wydania kolekcji JW-23 choćby w formacie mp3. Wierzę, że maniaków tej audycji jest więcej o czym Marcinie wiesz najlepiej skoro permanentnie i nieustannie od wielu lat kierowane jest do Ciebie pytanie:"Czy program JW23 będzie jeszcze kiedyś na antenie?". Może przydałaby się jakaś sonda, która wykazałaby jak wielkie poparcie w śród słuchaczy ma ten pomysł.
Pozdrawiam Tomek
2008-02-18 18:36 | Tomek.... R....
Ech. Słynne JW23. Kultowość tego programu była ogromna. Gdy byłem w podstawówce i liceum komentowaliśmy każde wydanie. Kto co powiedział i jak było śmieszne, albo z odpowiednim kontekstem... To był tak kultowy program, że nawet piosenka o zabarwieniu disco-polo przechodziła tam i nikt nie był oburzony...
A moje doświadczenia z JW23. To np. udział w konkursie TELE8. Kto pamięta??? Ja miałem aż PIĘĆ ÓSEMEK w swoim numerze telefonu... i panią na centrali, która łaczyła prowadzących program ze mną...
Aha. Do dziś pamiętam wierszyk: "Szłem łąką, kwiaty pachły, wiater wiał, ona mnie odepchła..."
2008-02-18 18:01 | pp3
...Mam jeszcze jedno cygaro:)))
2008-02-18 13:30 | Jolene
Szkoda, że nie słuchałam wtedy J23, żeby teraz mieć o tym programie pozytywną opinię. Cóż... Prawdą jest, że to co stało się po zakończeniu jego emisji wyszło radiu też na dobre. Teraz słucha się go z przyjemnością. Wtedy pewnie też tak było. Podobno wielką saługę ma w tym Brat Pidd :))))))) a Kto To????? :))))))) Dozorca??? PORtier?????? A może Antena???? W dzisiejszych czasach wszystko wydaje się być możliwe i proporcjonalne do cyfr na koncie :)
2008-02-18 12:18 | oktus@poczta.fm
Mam nadzieję, że na teraz, to najbliższe dni, a już za kilka tygodni, miesięcy odpowiedź będzie inna. :) JW23 było najlepszą audycją radiową, przynajmniej w polskim eterze. Wynikało to z tego specyficznego freestyle'u prowadzących połączonego z rewelacyjnym poczuciem humoru. Jeśli jednak mielibyście nie wracać, to wydajcie chociaż jakąś kolekcję z odcinkami JW23, ludzie chętnie odbyli by tę podróż w czasie :)
A.S. utwór, o który Ci chodzi to prawdopoodbnie Pierre Isacsson - Da Gar Jag Ner I Min Kallare. Możesz go sobie ściągnąć ze strony Montera.
http://www.monter.fm/jw_hity.html
Pozdrawiam.
2008-02-18 00:17 | fm
to na prawdę był wyjątkowy program i "kultowy" oczywiście
po odejściu Marcina W. do załogi dołączył Vito Odrobina i też wspaniale dawał radę
dla chcących powspominać
http://fanfm.strefa.pl/multimedia/fanoteka/index.php#specjal - wiele fragmentów ostatniego wydania
reklamy JW-23
http://fanfm.strefa.pl/multimedia/fanoteka/snd/programy/JW_reklama.mp3
http://fanfm.strefa.pl/multimedia/fanoteka/snd/programy/JW-23(2).mp3
2008-02-17 23:04 | AP
Siłą przyciągającą do JW23 byli sami prowadzący w szczególności ich poczucie humoru. To jak wszyscy się uzupełniali.
Dawka mega energii na którą się czekało cały tydzień, świetna impreza.
Był to fenomen na olbrzymia skalę - sam program, jak i to co się działo z ludźmi ( fanami) po odejściu Marcina Wrony, zakończeniu nadawania JW23.Straszny ból, rozpacz, cierpienie, trauma. Nie można tego racjonalnie wytłumaczyć...........................
2008-02-17 22:54 | A.S.
'kultowość' JW23 polega na tym, że to co dzisiaj jest standardem w komercyjnych stacjach radiowych (luźna rozmowa, żarty na antenie, dziwne konkursy) zaczęło się właśnie od JW23... to ten program wyznaczył standardy współczesnej radiofonii, o czym niewielu wie. był przełomowym wydarzeniem w eterze i wszystko co nastąpiło po nim jest tylko nieudaną kalką.
mam przy okazji pytanie do Ciebie Marcinie - jak się nazywał utwór otwierający program? i nie mam tu na myśli Offspring - All I Want, tylko tego pana co mówił bodaj po francusku:) będę wdzięczny za odpowiedź.
2008-02-17 22:47 | Monika z Chorzowa - fanka od zawsze
co do programu JW23 był rewelacyjny! Jak wiele wiele innych kultowych programów "tamtych czasów"! Duzoby przytaczać, ale czasy się zmieniły i juz nic nie będzie takie jak kiedyś- a szkoda:(
wiesz Marcinie jakiego duetu mi w RMF-ie/prócz Ciebie i Twojego imiennika Wrony/ brakuje? mainowicie Tadzika Sołtysa i Michała Kubika!
pozdrawiam serdecznie
2008-02-17 22:10 | daisy89
a ja nie słyszałam tego programu, ale słyszałam, że był naprawdę niezły ;o) POWODZENIA! :)
2008-02-17 21:24 | Administrator
JW23- rewelacyjna audycja... wiem że powróci :) :d TO JEST NAWET PEWNE!!
pozdro